Van frustratie naar focus: zo creëer je efficiënte werkplekken in 2025

Hoe functioneert jouw hybride kantoor? Op 5 juni praten we je in twintig minuten bij over de belangrijkste thema’s rondom het optimaal inrichten van jouw smart office. Zo kun jij en al collega’s: 

  • Efficiënt en soepel samenwerken, ongeacht waar je bent; 
  • Nooit meer vechten om een werkplek, dankzij data-inzichten; 
  • Bedrijfsdata gestructureerd – en dus veilig verspreiden; 
  • Data en automatisering als motor achter een fijne werkplek. 

Wat komt er aan bod?

Veel bedrijven zijn bezig met het bij elkaar brengen van mensen die binnen en buiten het kantoor werken. In de praktijk levert dat nog best wat knelpunten op: meetingrooms die niet gebruiksvriendelijk zijn ingericht, en onvoldoende inzicht in de beschikbaarheid van werkplekken. Tijd om daar verandering in te brengen. In deze keynote nemen we mee hoe je kantoor optimaal inricht voor maximale efficiëntie zodat alle medewerkers altijd goed kunnen werken.  

  • 5 juni
  • Online
  • 20 minuten

Wie komen er aan het woord?

Sebastiaan Albers

Commercial Manager

Wiebe den Hartogh

Pre Sale Consultant